Nasze projekty

„Nieplanowane” wchodzi na platformy VOD

Po sukcesie kinowym filmu „Nieplanowane” i wielkiej dyskusji światopoglądowej, jaką wywołał on w polskich mediach pod koniec ubiegłego roku, obraz opowiadający historię Abby Johnson doczekał się premiery na platformach VOD. Będzie go można zobaczyć m.in. w nowopowstałym serwisie filmowym katoflix.pl.

– Wiemy, że wiele osób, które z różnych względów nie wybrały się do kina, czekało z niecierpliwością na moment, kiedy będą mogli zobaczyć film na internetowych platformach lub za pośrednictwem usług na życzenie w swoich telewizjach kablowych. Właśnie nadszedł ten czas – zapowiada Przemysław Wręźlewicz, dyrektor Rafael Film, polskiego dystrybutora dzieła „Nieplanowane”.

„Nieplanowane” to jeden z najgłośniejszych filmów ubiegłego roku, który wraz z pojawieniem się w określonym miejscu, wzbudzał gorące dyskusje i ataki działaczy aborcyjnych wzywających do jego bojkotu. Widzowie jednak bardzo chętnie wypełniali kinowe sale, a sam film określali nierzadko mianem „antyaborcyjnej szczepionki” lub „niemym krzykiem XXI wieku”.

Producenci i dystrybutorzy mówią też o setkach świadectw kobiet, które po obejrzeniu filmu „Nieplanowane” rezygnowały z aborcji. – Po jednym z seansów przyszła do Fundacji „Jeden z Nas” kobieta z biletem do Czech w ręku, która przyznała, że miała dokonać tam aborcji, ale po obejrzeniu tego filmu postanowiła urodzić – wspomina Andrzej Sobczyk z Rafael Film i jednocześnie fundator Fundacji „Jeden z Nas”.

Reklama
Reklama

„Nieplanowane” opowiada historię Abby Johnson, która przez kilka lat była dyrektorką kliniki aborcyjnej. W czasie jej rządów w placówce tej przeprowadzono przeszło 22 tys. aborcji. Johnson wierzyła, że swoją działalnością pomaga kobietom, ale zmieniła swoje poglądy w dniu, w którym ze względu na braki personelu medycznego poproszoną ją o asystowanie przy aborcji. Od tamtego momentu jest gorliwą obrończynią życia, tym groźniejszą dla przeciwników, że znającą doskonale kulisy branży aborcyjnej.

Film w polskich kinach zobaczyło blisko 400 tys. widzów. Od 5 marca będzie go można zobaczyć m.in. w serwisie katoflix.pl, który specjalizuje się w ofercie produkcji opartych o ewangeliczne wartości oraz kilkunastu innych oferujących usługę wypożyczenia filmów.

KAI/ad

Reklama
Reklama

Najciekawsze artykuły

co tydzień w Twojej skrzynce mailowej

Raz w tygodniu otrzymasz przegląd najważniejszych artykułów ze Stacji7

Reklama

SKLEP DOBROCI

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

Reklama
WIARA I MODLITWA
Wspieraj nas na Patronite