Nasze projekty

„Rodzinny splot”. Dlaczego nie warto odkładać założenia rodziny na później?

Jakie obawy mają młodzi przed budowaniem trwałych związków? Jak relacje rodzinne wpływają na ich wybory? Co myślą o swojej rodzinie?

Reklama

Projekt „Rodzinny splot” skupia się na młodych ludziach, którzy stają w obliczu wyboru związanego z założeniem rodziny lub odkładają tę decyzję na później. W kontekście współczesnych wyzwań, takich jak koncentracja na karierze, osobistym rozwoju czy brak zobowiązań, kampania pragnie pokazać, że rodzina stanowi cenny fundament dla osiągnięcia spełnienia i pełnego rozwoju.

Rodzina – stabilne środowisko twórcze

Jednym z głównych nośników kampanii jest oryginalna piosenka i wideoklip stworzone przez małżeństwo Magdę Anioł i Adama Szewczyka, wraz z udziałem ich dzieci oraz innych rodzin wielodzietnych. Piosenka wyraża przesłanie o znaczeniu rodziny jako stabilnego środowiska twórczego i bezpiecznego.

Ponadto, kampania opiera się na filmie dokumentalnym, ukazującym rodzinę wielodzietną w ich podróży do Lizbony, a także młodych pielgrzymujących na Światowe Dni Młodzieży. Film ukazuje autentyczną historię Rafała i Pauli, którzy dzięki podobnym doświadczeniom pielgrzymkowym odnaleźli swoja drogę.

Reklama

Jakie obawy mają młodzi przed budowaniem trwałych związków?

Kampania „Rodzinny splot” jest finansowana ze środków Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej w ramach konkursu „Po pierwsze rodzina”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie młodych ludzi do przemyślenia swojego podejścia do rodziny, lecz także stworzenie przestrzeni do otwartej dyskusji na temat rodziny wśród uczniów szkół ponadpodstawowych.

Ważnym elementem projektu jest kampania skierowana do katechetów, gdyż film może być punktem wyjścia do dyskusji i szukania odpowiedzi na ważne pytania: Jakie mają obawy przed budowaniem trwałych związków? Jak relacje rodzinne wpływają na ich wybory? Co myślą o swojej rodzinie?

Innowacyjne podejście do wartości rodziny

Projekt „Rodzinny splot” stanowi innowacyjne podejście do promocji wartości rodziny i jest odpowiedzią na aktualne wyzwania społeczne. Kampania ta ma potencjał wpłynąć na kształtowanie pozytywnego wizerunku rodziny i zachęcić młodych ludzi do budowania trwałych relacji oraz osobistego rozwoju poprzez założenie rodziny.

Reklama

Fundacja Jeden Dzień Życia i Stowarzyszenie Rodzin Wielodzietnych Warszawy i Mazowsza, w odpowiedzi na obecne wyzwania dotyczące przyszłości rodziny, prezentują innowacyjną kampanię społeczną pod nazwą „Rodzinny splot”. Skierowana do młodych ludzi w wieku od 18 do 30 lat, inicjatywa ta dąży do zmiany perspektywy na temat rodziny oraz ukazania jej jako nie tylko źródło trudności, lecz przede wszystkim jako przestrzeń rozwoju osobistego i społecznego.

mat. prasowe/Stacja7

Reklama
Reklama

Dołącz do naszych darczyńców. Wesprzyj nas!

Najciekawsze artykuły

co tydzień w Twojej skrzynce mailowej

Raz w tygodniu otrzymasz przegląd najważniejszych artykułów ze Stacji7

SKLEP DOBROCI

Reklama

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
WIARA I MODLITWA
Wspieraj nas - złóż darowiznę