Infolinia jest obsługiwana od 17 maja w pięciu językach: polskim, angielskim, hiszpańskim, włoskim oraz francuskim. Po wyborze numeru +48 124 467 333 następuje wybór języka.
Z pomocy wolontariuszy Call Center będzie można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00 oraz 14.00-17.00 czasu polskiego. Jak zapowiada Łukasz Schibowski, koordynator Call Center, W miarę zbliżania się ŚDM, czas pracy infolinii będzie wydłużany. W trakcie Wydarzeń Centralnych Call Center będzie najprawdopodobniej działało 24 godziny na dobę.
Wolontariusze Call Center będą odpowiadać bezpośrednio, a w przypadku bardziej szczegółowych kwestii – kierować do konkretnej Sekcji Komitetu Organizacyjnego. Przygotowanie wolontariuszy do pracy w Call Center trwało kilka tygodni. Każdy z Departamentów przygotowało własne szkolenie. Ponadto konsultanci na bieżąco śledzą informacje pojawiające się na oficjalnej stronie ŚDM.
Przeczytaj również
Jak informuje Komitet Organizacyjny, wolontariusze odpowiadali już na pytania w ramach przygotowań do uruchomienia infolinii. Najczęściej pytano o stanowiska gastronomiczne i możliwość wykorzystania logo.
Konsultanci odpowiadają na pytania także drogą e-mailową: [email protected] (język polski), [email protected] (język angielski), [email protected] (język hiszpański), [email protected] (język włoski), [email protected] (język francuski).
Komitet Organizacyjny przypomina, że pomimo uruchomienia Call Center infolinia dotycząca rejestracji pielgrzymów nie zawiesza działalności. Osoby zainteresowane zapisem na ŚDM powinny kontaktować się z Departamentem Rejestracji.
Siedziba Call Center znajduje się w jednej z sal Urzędu Miasta Krakowa przy Rynku Podgórskim. Infolinia zakończy swoją pracę najprawdopodobniej 5 sierpnia – będzie służyć grupom, które zostaną w Krakowie po zakończeniu ŚDM.
pra / Kraków