Nasze projekty

Szkoły katolickie promują się na billboardach

„Mamy poukładane w głowach” – głosi plakat, który od dziś w kilkunastu miejscach stolicy Dolnego Śląska mogą zobaczyć mieszkańcy Wrocławia. Przedstawia ośmioro uczniów, którzy przekonują, że wybrali dobre szkoły.

To wspólna akcja promocyjna dolnośląskich szkół katolickich, połączona z uruchomieniem portalu www.dobre-szkoly.wroclaw.pl. Pomysł jej zorganizowania padł kilka miesięcy temu w czasie spotkania dyrektorów placówek z metropolitą wrocławskim. – Arcybiskupowi Józefowi Kupnemu bardzo zależało na tym, by szkoły katolickie dotarły z informacją o swojej ofercie edukacyjnej do jak najszerszego kręgu odbiorców – mówi ks. Rafał Kowalski, rzecznik metropolity.

Kapłan dodaje, że wyniki egzaminów wieńczących naukę na poszczególnych etapach kształcenia, jak i sukcesy w olimpiadach przedmiotowych, odnoszone przez uczniów katolickich placówek potwierdzają wysoki poziom nauczania, co w połączeniu z gwarancją wychowania młodego człowieka w duchu wartości chrześcijańskich sprawia, że zasługują one na miano „dobrych szkół”. – Ksiądz arcybiskup podkreśla, że jego rozeznanie pozwala stwierdzić, iż absolwenci tych szkół są doskonale przygotowani do tego, by radzić sobie w świecie – zaznacza ks. Kowalski.

W samym Wrocławiu działa 8 szkół katolickich, w tym trzy ponadgimnazjalne, cztery gimnazja oraz jedna podstawówka.

Reklama
Reklama

xrk / Wrocław

Dołącz do naszych darczyńców. Wesprzyj nas!

Najciekawsze artykuły

co tydzień w Twojej skrzynce mailowej

Raz w tygodniu otrzymasz przegląd najważniejszych artykułów ze Stacji7

Reklama

SKLEP DOBROCI

Reklama

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

Reklama
WIARA I MODLITWA
Wspieraj nas - złóż darowiznę