video-jav.net

Blogerzy modowi w fabryce ubrań w Kambodży

Nastoletni blogerzy modowi z Norwegii odwiedzili fabrykę tekstylną w Kambodży. Nie mogli uwierzyć w to, co zobaczyli

Polub nas na Facebooku!

Trójka norweskich nastolatków, prowadzących blogi poświęcone modzie, wzięła udział w reality show wyprodukowanym przez jedną z gazet. W ramach projektu młodzi pasjonaci najnowszych trendów zostali wysłani na miesiąc do Kambodży. Na miejscu mieli przekonać się jak wygląda praca w jednej z tamtejszych fabryk tekstylnych.

Młodzi ludzie zobaczyli, w jakich warunkach żyją robotnicy, jak wygląda dzień ich pracy (sami również zmierzyli się z jej wykonywaniem.)

Śmiercionośna moda

Blogerzy nie kryli emocji opisując swoje wrażenia. Byli zszokowani warunkami mieszkaniowymi robotników, ciężką pracą i niskimi zarobkami.

Reżyser programu, Joakim Kleven, przekonuje, że celem akcji jest zwrócenie uwagi nastolatków na to, w jakich warunkach powstają ubrania z popularnych „sieciówek”.

Program wzbudził duże zainteresowanie na całym świecie, a o problemie warunków pracy w przemyśle odzieżowym w Azji dyskutowano w norweskim parlamencie.

Glogaza_Slowfashion_Joanna Glogaza – Slow fashion. Modowa rewolucja

Kupuj mniej, wyglądaj lepiej – to marzenie każdej kobiety. Joanna Glogaza pokazuje, jak je zrealizować.

Wielbicielka mody, zagubiona w stosach ubrań z kolejnych wyprzedaży, na które wydała dużo więcej niż powinna, powiedziała dość. Zafundowała sobie modowy detoks, uporządkowała zawartość szaf i zrozumiała, że wcale nie potrzebuje małej czarnej i trencha z list must have – dużo lepiej jej w grantowym, a trench zamieniła na rasową ramoneskę.

Dziś prowadzi najbardziej znanego w Polsce bloga o slow fashion – styledigger.com. W książce przekonuje, że każdy ma swój niepowtarzalny styl, który powinien pielęgnować zamiast zakrywać go ciuchami-klonami wymienianymi zgodnie ze zmieniającymi się co sezon trendami.Kupując mniej można wyglądać dużo lepiej.

>>> KUP TERAZ <<<

Przemoc domowa. Nigdy więcej

Choć nie ma w nim krwi ani zdjęć ofiar, chyba najlepiej oddaje grozę przemocy domowej

Polub nas na Facebooku!

Filmik przedstawia wnętrze typowego domu. Nie widać osób, jest jednak za to ślad po uderzeniu na ścianie, porozrzucane książki, rozbity obraz. W tle słyszymy autentyczne nagranie – kobieta dzwoni na numer alarmowy i próbuje zamówić pizzę. Dyspozytor szybko orientuje się, że dzwoniąca osoba nie może swobodnie rozmawiać. Za pomocą prostych pytań dowiaduje się że przebywa z kimś, kto jej zagraża.

Rozmowa telefoniczna miała miejsce naprawdę. 10 lat temu dyspozytor linii alarmowej, Keith Weisinger, odebrał zaskakujmy telefon i zorientował się, że dzwoniącej kobiecie grozi niebezpieczeństwo. Wysłany patrol zastał na miejscu pobitą kobietę i nietrzeźwego mężczyznę.

Spot organizacji „No more”, zajmującej się walką z przemocą domową i seksualną , będzie emitowany podczas tegorocznego Super Bowl – finału Ligi Futbolu Amerykańskiego.

Mądrość po obu stronach słuchawki