Nasze projekty

„Gość Niedzielny” na czele rankingu polskich tygodników

W lutym 2014 r. „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii. Według raportu przygotowanego przez branżowy portal Wirtualnemedia.pl, "Gość Niedzielny" sprzedawał średnio ponad 137 tys egz. tygodniowo. W porównaniu do lutego 2013 roku sprzedaż była niższa o ponad 4 proc.

Drugie miejsce w tym zestawieniu zajęła „Polityka”. Jej średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 120 tys. egz. i była niższa o ponad 4 proc od ubiegłorocznej.

Ostatnie miejsce na podium zajął „Newsweek” ze sprzedażą na poziomie 117 tys. egz. Sprzedaż tego tygodnika była również niższa od tej z lutego 2013 roku o ponad 2 proc.

Tuż za podium na czwartą pozycję awansował tygodnik „W Sieci” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie ponad 78 tys., po spadku o 23 proc.

Reklama

Kolejne miejsce zajął „Tygodnik Do Rzeczy”, (ponad 68 tys. egz.), który zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący ponad 40 proc. Z kolei największy wzrost sprzedaży zanotował „Tygodnik Powszechny”. Jego wynik zwiększył się o ponad 2 proc. i wyniósł ponad 16 tys. egz.


ps, mp / KAI / Katowice

Reklama

Dołącz do naszych darczyńców. Wesprzyj nas!

Reklama

SKLEP DOBROCI

Reklama

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ

WIARA I MODLITWA
Wspieraj nas - złóż darowiznę